Nytenkende og hurtigvoksende selskap med fokus på merkevarebygging. Liten og fleksibel, men likevel store nok til å gjøre en forskjell i markedet. Alltid åpen for merkevarer med muligheter.
Gjennom bred og godt dokumentert markeds-ekspertise har vi bygget både merkevarer og Interbrands Norway siden starten i 2006. Vi har godkjennelse som importør av alkohol-holdig drikke med fokus på salg, markedsføring og merkevarebygging av vin og brennevin.
Både eiere, ledelse og ansatte har lang erfaring i bransjen, med kompetanse innen hvert sitt område. Sammen bygger vi på verdier som høy etisk standard, profesjonalitet, gjennomføringsevne, glødende engasjement, samt lokal tilnærming av globale merkevare-strategier.
Vår strategi er merkevarebygging. Ved hardt arbeid og ekstrem fokus oppnår vi vårt mål; langsiktig bærekraftig vekst for våre partnere. Gjensidig tillit gjennom åpen og konstruktiv kommunikasjon er rammen for et langt og godt samarbeid.
Vårt nettverk dekker fire nordiske land; Finland, Danmark, Sverige og Norge, samt Tax-Free markedet og det som nå kalles Travel Retail. Her kan vi tilby unike og spesial-tilpassede markeds- og distribusjonsløsninger.